Мегаобучалка Главная | О нас | Обратная связь


Посем бывает вход с Евангелием. Иерей благословляет вход.



2019-05-24 265 Обсуждений (0)
Посем бывает вход с Евангелием. Иерей благословляет вход. 0.00 из 5.00 0 оценок




Диакон: Прему́дрость, про́сти.

Лик: Све́те ти́хий святы́я сла́вы Безсме́ртнаго Отца́ Небе́снаго, Свята́го, Блаже́ннаго, Иису́се Христе́. Прише́дше на за́пад со́лнца, ви́девше свет вече́рний, пое́м Отца́, Сы́на и Свята́го Ду́ха, Бо́га. Досто́ин еси́ во вся времена́ пет бы́ти гла́сы преподо́бными, Сы́не Бо́жий, живо́т дая́й, те́мже мир Тя сла́вит.

Диакон: Во́нмем.

Священник: Мир всем.

Диакон: Прему́дрость, во́нмем.

Чтец: Проки́мен, глас четве́ртый:

Испове́дайтеся Бо́гу Небе́сному, я́ко Благ, я́ко в век ми́лость Его́.

Лик: Испове́дайтеся Бо́гу Небе́сному, я́ко Благ, я́ко в век ми́лость Его́.

Чтец, стих: Испове́дайтеся Бо́гу бого́в, я́ко в век ми́лость Его́.

Лик: Испове́дайтеся Бо́гу Небе́сному, я́ко Благ, я́ко в век ми́лость Его́.

Чтец: Испове́дайтеся Бо́гу Небе́сному.

Лик: Я́ко Благ, я́ко в век ми́лость Его́.

Диакон: Прему́дрость.

Чтец: Исхо́да чте́ние ( Исх. 2:11-22 ).

Диакон: Во́нмем.

Чтец: Бысть во дни мно́гия о́ны, вели́к быв Моисе́й, изы́де к бра́тиям свои́м, сыно́м Изра́илевым. Разуме́в же боле́знь их, ви́де челове́ка еги́птянина бию́ща не́коего евре́анина от бра́тии его́ сыно́в Изра́илевых. Обозре́вся же се́мо и ова́мо, никого́же ви́де: и порази́в еги́птянина, скры его́ в песце́. Изше́д же во вторы́й день, ви́де два му́жа евре́анина бию́щася и глаго́ла оби́дящему: чесо́ ра́ди ты бие́ши и́скренняго? Он же рече́ кто тя поста́ви кня́зя и судию́ над на́ми? еда́ уби́ти мя ты хо́щеши, и́мже о́бразом уби́л еси́ вчера́ еги́птянина? Убоя́ся же Моисе́й и рече́: а́ще си́це явле́н бысть глаго́л сей? Услы́ша же фарао́н глаго́л сей и иска́ше уби́ти Моисе́й. Оты́де же Моисе́й от лица́ фарао́нова и всели́ся в земли́ Мадиа́мстей: прише́д же в зе́млю Мадиа́мскую, се́де при кла́дязе. Свяще́ннику же мадиа́мскому бе́ша седмь дще́рей, пасу́щих о́вцы отца́ своего́ Иофо́ра: прише́дше же че́рпаху, до́ндеже напо́лниша коры́та, напои́ти о́вцы отца́ своего́ Иофо́ра. Прише́дше же па́стырие, изгна́ша я. Воста́в же Моисе́й изба́ви их, и налия́ им и напои́ о́вцы их. Приидо́ша же к Рагуи́лу отцу́ своему́ он же рече́ им: что я́ко ускори́сте приити́ днесь? О́ныя же реко́ша: челове́к еги́птянин изба́ви нас от па́стырей, и начерпа́ нам и напои́ о́вцы на́ша. Он же рече́ дще́рем сво́им: и где есть? И вску́ю си́це оста́висте челове́ка? Призови́те у́бо его, да яст хлеб. Всели́ся же Моисе́й у челове́ка: и даде́ Сепфо́ру дщерь свою́ Моисе́ю в жену́. Во чре́ве же заче́нши жена роди́ сы́на, и нарече́ Моисе́й и́мя ему́, Гирса́м, глаго́ля: я́ко пришле́ц есмь в земли́ чужде́й. Еще́ же заче́нши роди́ сы́на втора́го, и нарече́ и́мя ему́, Елиезе́р, глаго́ля: Бог бо отца́ моего́ Помо́щник мой и изба́ви мя из руки́ фарао́новы.

Диакон: Во́нмем.

Чтец: Проки́мен, глас четве́ртый:

Го́споди, ми́лость Твоя́ во век, дел руку́ Твое́ю не пре́зри.

Лик: Го́споди, ми́лость Твоя́ во век, дел руку́ Твое́ю не пре́зри.

Чтец, стих: Испове́мся Тебе́, Го́споди, всем се́рдцем мои́м, и пред А́нгелы воспою́ Тебе́.

Лик: Го́споди, ми́лость Твоя́ во век, дел руку́ Твое́ю не пре́зри.

Чтец: Го́споди, ми́лость Твоя́ во век.

Лик: Дел руку́ Твое́ю не пре́зри.

Диакон: Повели́те.

Священник же, взем обема рукама кадильницу, и свещник со свещею, стоит пред святою трапезою зря к востоком и, назнаменуя крест, глаголет:

Прему́дрость, про́сти.

Таже, обратяся на запад к народу, глаголет:

Свет Христо́в просвеща́ет всех.

Чтец: Ио́ва чте́ние ( Иов. 2:1-10 ).

Диакон: Во́нмем.

Чтец: Бысть я́ко день сей, и приидо́ша А́нгели Бо́жии предста́ти пред Го́сподем, и диа́вол прии́де посреде́ их предста́ти пред Го́сподем. И рече́ Госпо́дь диа́волу: отку́ду ты гряде́ши? Тогда́ рече́ диа́вол пред Го́сподем: проше́д поднебе́сную и обше́д всю зе́млю, приидо́х. И рече́ Госпо́дь к диа́волу: внял ли еси́ у́бо (мы́слию твое́ю) рабу́ Моему́ И́ову? я́ко несть такова́ от су́щих на земли́: челове́к незло́бив, и́стинен, непоро́чен, благочести́в, удаля́яся от вся́каго зла, еще́ же придержи́тся незло́бия: ты же рекл еси́ име́ния его́ погуби́ти вотще́. Отвеща́в же диа́вол Го́сподеви, рече́: ко́жу за ко́жу, и вся ели́ка и́мать челове́к, даст за ду́шу свою́. Оба́че посли́ ру́ку Твою́, и косни́ся косте́м его́ и пло́ти его́, а́ще не в лице́ Тя благослови́т. Рече́ же Госпо́дь диа́волу: се предаю́ ти его́, то́кмо ду́шу его́ соблюди́. Изы́де же диа́вол от лица́ Госпо́дня, и порази́ И́ова гно́ем лю́тым от ногу́ да́же до главы́. И взя (Иов) чреп, да острога́ет гно́й свой, и той седя́ше на гно́ищи вне гра́да. Вре́мени же мно́гу мину́вшу, рече́ к нему́ жена́ его: доко́ле терпи́ши глаго́ля: се пожду́ вре́мя еще́ ма́ло, ча́я наде́жди спасе́ния моего́? се бо потреби́ся от земли́ па́мять твоя́, сы́нове твои́ и дще́ри, моего́ чре́ва боле́зни и труды́, и́миже вотще́ труди́хся с боле́зньми: ты же сам в гнои́ черве́й седи́ши, обнощева́я вне без покро́ва, и аз скита́ющися и служа́щи, ме́сто от ме́ста преходя́щи, и дом от до́му, ожида́ющи со́лнца когда́ за́йдет, да почи́ю от трудо́в мои́х и от боле́зней, я́же мя ны́не обдержа́т. Но рцы глаго́л некий ко Го́споду, и умри́. Он же воззре́в рече́ к ней: вску́ю я́ко еди́на от безу́мных жен возглаго́лала еси́? а́ще блага́я прия́хом от руки́ Госпо́дни, злых ли не стерпи́м? Во всех сих приключи́вшихся ему, ничи́мже согреши́ И́ов устна́ма пред Бо́гом, (и не даде́ безу́мия Бо́гу).

Священник: Мир ти.

Диакон: Прему́дрость.

Чтец же поет: Да испра́вится моли́тва моя́, я́ко кади́ло пред Тобо́ю, воздея́ние руку́ мое́ю, же́ртва вече́рняя.

Таже правый и левый лики, и весь предстоящий в церкви народ стоит дондеже чтец пропоет, на коленях молящися.

И по пропетии чтеца, первый лик поет тожде:

Да испра́вится моли́тва моя́, я́ко кади́ло пред Тобо́ю, воздея́ние руку́ мое́ю, же́ртва вече́рняя.



2019-05-24 265 Обсуждений (0)
Посем бывает вход с Евангелием. Иерей благословляет вход. 0.00 из 5.00 0 оценок









Обсуждение в статье: Посем бывает вход с Евангелием. Иерей благословляет вход.

Обсуждений еще не было, будьте первым... ↓↓↓

Отправить сообщение

Популярное:
Модели организации как закрытой, открытой, частично открытой системы: Закрытая система имеет жесткие фиксированные границы, ее действия относительно независимы...
Почему люди поддаются рекламе?: Только не надо искать ответы в качестве или количестве рекламы...
Как построить свою речь (словесное оформление): При подготовке публичного выступления перед оратором возникает вопрос, как лучше словесно оформить свою...



©2015-2024 megaobuchalka.ru Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. (265)

Почему 1285321 студент выбрали МегаОбучалку...

Система поиска информации

Мобильная версия сайта

Удобная навигация

Нет шокирующей рекламы



(0.006 сек.)