III. a) Look at the visuals. What are they called in English? Match the pictures with the definitions
B) Discuss the following questions. 1. Why do presenters use visual aids? 2. What types of visuals can you name? What visuals have you used? 3. What computer programmes will help you to create visuals? c) Read the English clichés to describe visuals. Divide them into three categories listed below. Match the English clichés with their Russian equivalents.
1) a presenter notes which parts of the visuals are important and explains why he/she uses them; 2) a presenter introduces the visuals; 3) a presenter checks understanding of the results.
Популярное: Модели организации как закрытой, открытой, частично открытой системы: Закрытая система имеет жесткие фиксированные границы, ее действия относительно независимы... Генезис конфликтологии как науки в древней Греции: Для уяснения предыстории конфликтологии существенное значение имеет обращение к античной... ©2015-2024 megaobuchalka.ru Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. (531)
|
Почему 1285321 студент выбрали МегаОбучалку... Система поиска информации Мобильная версия сайта Удобная навигация Нет шокирующей рекламы |